söndag, mars 18, 2007

Hemma igen

Ja gott folk nu har man kommit hem till Markaryd igen. Så här direkt efter en intensiv helg så har man många tankar i sitt huvud. Det började inte så bra i lördags med lite magsjuka (kan ha varit maten jag åt på tåget upp). Men när kongressen startade så blev det lika roligt som alltid. Jag fick med två inlägg. Det var jag och en till som var uppe två gånger. Idag pratade jag om de brister som finns i el och telenätet. Det var kul att få kongressen att skratta gällande mitt inlägg om vädertone på tv 4. Fick även en applåd gällande min fundering på att staten ska ta över nätansvaret. Det har varit två oerhört roliga dagar. Nu är nästa kongress 2009 och jag hoppas jag får förmånen att representera Kronoberg då också.

Bild efter dans med Mona på kongressfesten.

Jag hoppas ni som läst har uppskattat inläggen. Jag har tyckt det varit skoj och kommer nog att starta nåt liknande för mig här i Markaryd.

Tack för mig Joakim

Inga kommentarer: